fredag den 13. april 2007

Så prøver jeg!

Så er det min tur at komme i Blogland. For det første, så fik jeg mig meldt in i Webstrikkerne, og derefter meldte jeg mig dristigt til KAL 2007 og skal snart vise de første projekter frem. Jeg sidder ikke lang tid ad gangen bag en PC, men jeg vil prøve at holde bloggen opdateret så godt jeg kan.

Jeg har lige haft strikket 3 par strømper i streg. Min ældste, Jonas, synes det ville være flot at få nogle strikket i den nye Fabel fra Garnstudio, så jeg gik i gang. Men så stillede de andre 2 sig også op, så jeg kunne bare fortsatte, ja ja, jeg fik da lige styret min selvdannendestriber & mønster-lyst.

Har også strikket en sød trøje til min midderste, Nina, som lige er starte i førskole.

Er nu i gang med Wickeeeeeed! Den er sjov, spændende og bliver flot. Det er første gang jeg binder an med en opskrift på engelsk, så'n havde jeg ikke fået den før, men det går fint, ved siden af opskriften har jeg noget ordliste værk, og så kan man faktisk komme langt.

1 kommentar:

Dorte sagde ...

Velkommen i blogland !

kh Dorte