mandag den 23. april 2007

Autobahn osse klar - sikke produktiv!


Så var det i onsdags, jeg lavede en stor fejl. Er enlig i gang med Wicked, men! Jeg sidder og ser på magknits opskrifter, kommer min mindste utrøstelig ind, grunden fandt jeg aldrig ud af. Men op på skødet kom Magnus, og den første den bedste opskrift jeg trykker fraværende på var denne.

Der var ingen vej udenom......den blev færdig dagen efter, trafiklysene fik jeg ikke lov at sy på, han er bare så glad ved den, som du kan se her. Og hvorfor han ikke ser i kameraet?? Man er vel koncentreret, når man leger med ..... biler.

2 kommentarer:

Onlyangelika sagde ...

Hvor er den altsaa god :-) Det er da for aergerligt at min soen er blevet for gammel til den slags!
Strikkehilsen
Angelika

Bettina sagde ...

Bedre sent end aldrig...hvor er den fed! Den er fluks printet ud, så jeg kan præsentere den for min yngste på 3. :o)