mandag den 30. april 2007

Billede af Wicked


Ja ja, Laila nu skal jeg nok skynde mig. Batteriet på kameraet var ligesom tom, sååå. Har også lige været i motionscenteret til (genop)træning, pyha, så kan jeg vidst med god samvittighed kaste mig i sofaen med min Green Gable nu.


Her er så det lovede billede af Wicked. Den er strikket i Silke Alpaca fra Garnstudio, på rundp 4,5. Opskrifterne fra Zephyr Style er BARE i orden, så man er på intet tidspunkt i tvivl hvad man skal, lækkert detalje at man strikket oppefra og så ned, så du kan på et tidligt tidspunkt prøve modellen for at se om den ikke klemmer under armhulen. Jeg har ikke ændret noget på modellen.

5 kommentarer:

Laila sagde ...

Flot er den. Nu må jeg bare se at komme i gang med min.

Laila

Randi sagde ...

Wow, hvor er den altså bare flot :) Jeg investerede i mønsteret i går og glæder mig til at komme gang. Skal bare lige være færdig med snowdrop først ;o)

Hilsner
Randi i Vanløse

kludemutter sagde ...

Hvor er den bare sej, den kunne godt erstatte snowdrop til vinter.
Findes den på dansk ?

Tineke sagde ...

Hejsa, såvidt mig bekendt findes opskriften kun på engelsk...

Tineke sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.