torsdag den 10. maj 2007

Kunne huske password til min blog endnu :)


Det kan knibe med at få blogget, der skal jo strikkes, skal der forstås! Og projekterne og ideerne hober sig op, så jeg har travlt, travlt har jeg! Jeg skulle enlig nu have gang i Sahara, og det tror jeg snart jeg er klar til, hvilken farve skal jeg dog vælge???

Men, i mellemtiden har jeg fået færdiggjort Green Gable, så her er et billede af den. Den er dejlig at strikke, men jeg misforståede opslåningen, så den bøvlede jeg gedigent med, indtil jeg fik hjælp af en god god veninde, så jubii, færdig blev den efterfølgende på 0,5 for det er ren fjernsynsstrik dernede af.

3 kommentarer:

Githa sagde ...

Hvor er den blevet flot Tineke :-)

Kh Githa

Christa sagde ...

Hej Tineke!
Hvor er det sjovt at kunne sige: "Velkommen i GG-klubben" til een mere ;-)
Din udgave er også flot :-)
Gad nok vide, hvor mange vi er, som har lavet een eller flere af slagsen ;-))

Tineke sagde ...

Du har helt ret, Christa. Jeg tror der er en del af os, som har lavet GG efterhånden, og man kan vel altid have plads til 1 til, ikke sandt?