torsdag den 31. maj 2007

Sahara færdig!

Den er HOT! Og jeg bliver glad for den, ved jeg. Den er blevet vasket, blokket og så skulle halslinien lukkes, efter eget smag, og jeg mener eget smag, for spørger man manden i huset, så kunne trøjen vel ikke bruges udenfor, iiih altså!

Lidt fakta: Sahara fra Stitch Diva Studios købt hos kpixie.com. Strikket i Str. M med dobbelt tråd. 1 tråd Safran og 1 tråd Cotton Viscose. Der gik 5,5 nøgler Safran og næsten 8 nøgler Cotton Viscose til. Montering: det eneste montering der er, er diamantborten som skal sættes til i bunden af halslinien, og selvfølgelig hæftes lidt ender....så'n er det.

Nå ja, billede af den. Jeg stiller selv op, simpelthen. Duer ikke til det, kan ikke lide det, men det er nu nemmere at se på en krop end når den ligger flad på gulvet. Og, lige meget hvad jeg gør, så bliver farverne lidt mærkeligt her på bloggen, og jeg ved ikke hvorfor....






7 kommentarer:

Fríða sagde ...

wow, hvor er den bare super-flot!
kh.fra Island
Frida

Githa sagde ...

Hvor er den bare blevet flot Tineke.
Det er da en hitter af den hotte slags :-)

Da jeg viste opskriften herhjemme var første kommentar også at den var flot. Lidt efter kom det sa "men skal du have den på, så må den gerne lukkes lidt længere op i halsen" Sjovt som det er flot, bare ikke på deres "enemærker" med det nedringede snit ;-)

MONA sagde ...

Hvor er den altså super flot:-)) Sidder bare perfekt.

Vivian sagde ...

Hold da op for en smuk bluse, som klæder dig rigtig godt!!

Mange hilsner fra Vivian

Bebiane sagde ...

Hej Tineke
Hvor er du smuk i den bluse, den fremhæver din figur.
Kh. Bebiane

marianne lundholm sagde ...

jag kan förstå din man, den är jättesnygg, jag ska oxå beställa oppskriften, vad du har gjort det bra, grattis

dorthe sagde ...

Det er en nydelig genser du har på deg...
hilsen dorthe, Norge