fredag den 29. juni 2007

Roundabout Leaf Tank - færdig

Så blev den færdig, jeg har faktisk også haft den på i dag, og den sidder bare godt. Hvis jeg kigger i strikkebogen Knitting Nature, synes jeg ikke helt at den blev "lissom billedet", selv om jeg strikkede samme størrelse, så er bladenes fordeling lidt anderledes, målt efter har jeg da, men et eller andet sted må mit personlige præg nok have sæt sine spor alligevel. Men god, dét blev den.

Fakta: navn & bog ved i, strikket på p 4,5 mm i Bomull-lin. Der gik 6 ngl. minus 1,5 meter til toppen, lavet i str. Petite, ja ja, det er nu ikke fordi jeg ligefrem er petite, men størrelserne er bare stor i bogen.

Vi har strikket den samtidig, Laila og jeg, det var sjovt med en mini-KAL, og vi er allerede i gang med det næste projekt også, og det er Lotus Blossom Tank. Jo jo, den står bare på sommertoppe, mon det hjælper for at hidkalde sommeren til Danmark? Ellers tager Laila den forhåbentligt snart med fra Biel.

Billedet heroppe blev godt nok også petite, men jeg har opgivet at bøvle mere med det, det bliver bare grumset når jeg gør det større....hmmm

Ingen kommentarer: