onsdag den 13. juni 2007

Roundabout Leaf Tank - klar parat staaaaart

Så er Laila og jeg startet på vores mini-KAL, vi strikker begge Roundabout Leaf Tank af den fantastiske strikkebog Knitting Nature af Norah Gaughan.

Den bliver strikket i en grøn Bomull-lin (bomuld / hør-blanding), som er en lækkert rustikt garn. Vi skal disponere tiden til denne mini-KAL rigtig, der er visse arme og ikke-fremstillede gaver som der skal tages hensyn til, men vi når det skam nok allesammen.

Øhhh, og nu skal der vidst støvsuges, det var godt nok svært at finde en ren plet på gulvet at fotografere det her på, så Fru Lund, sæt i gang!

3 kommentarer:

Siffe sagde ...

Den ser utrolig spændende ud. Glæder mig til at se den færdig.

Linda sagde ...

Hej Tineke
tak for kommentaren; jo, jeg tror bestemt det er en helt igennem hollandsk ide, vi har adopteret den efter vores 5-årige ophold i Amsterdam. Vi må have hentet nogle nye, for vores er ved at være noget krøllede i det :o). Selvom ungerne ikke længere taler et ord hollandsk, er der nogle ord der hænger ved; slingers, knutsle og flere.

Og nu så jeg lige den færdige kal2007 ting, uak, det havde jeg glemt :o(
kh Linda
ps tillykke med bryllupsdagen

marianne lundholm sagde ...

hej, jag är så nyfiken på den round toppen, jag har oxå köpt sahara, men hare inte hittat np bra garn ännu, kiwin är ju så fin, nu väntar jag på att få se spirre snart, du kan se min tomat på bloggen