tirsdag den 12. juni 2007

Webstrik's Juni KAL færdig

Ja, jeg villle ikke være den igen som kom ind som nummer sjok, og så med en lille 2-timers sag, næ nej, ikke denne her måned! Jeg startede faktisk på en trøje til min Nina (6 år) sidste år i Italien, men det var simpelthen for varmt, selv til det her båndgarn.

Nu har jeg godt nok klaget min nød til min gode veninde, Laila, at det måtte være 100% syntetisk, men ja, overdrivelsen fremmer vel forståelsen, eller jeg ville vel bare ynkes, fordi jeg ikke gad det der båndgarn, men ikke desto mindre, med en KAL-deadline på , så kan jeg jo bare lige pludselig, og så kunne denne her trøje gøres færdig indenfor 3 dage.

Faktaboksen: Strikket i 4-og-lidt nøgler Garnstudio Frutti (udgået i 2005), båndgarn, i blandingsforholdet: 54% microfiber (acryl, bvadr), 23% bomuld (tja, så lidt naturlig da) og 23% polyamid. Jeg har strikket denne her model i nøjagtig de vidste farver, str. 6 - 8 år, så kan Nina bruge den lidt.

Pind & strømpepind 8 mm, minimal montering, så'n vi kan lide det. Den er vasket og jeg har lige fået lov (efter Nina har børstet sit hår, altså!) til at tage et billede, det kan sleeeet ikke ses hun lige har stået og trækket i den, vel?:

1 kommentar:

Laila sagde ...

Söööd pige...din Nina

Laila og Nina i Schweiz