torsdag den 5. juli 2007

Mystery Stole 3 - Clue 1 færdig


Mønsteret er hammerflot, jeg tæller og tæller mig fuldstændig skeløjet, men det lykkes for mig, juhu! Jeg kæmper fortsat gevældigt med koncentrationen, så det er en lille sejr for mig, at jeg kan det her, for jeg var også begyndt på Lotus Blossom Tank, men den kan jeg bare ikke få i mit lille hovedet, øv, det må blive en anden gang.


Og, så ventes der selvfølgelig med længsel til det bliver tirsdag!! For der kommer Laila, Nina og Sven fra Schweiz hertil, det bliver nogle hyggelige dage, det er sikkert og vidst. Med lidt strik, snak, strik, snak og ja, også lidt strik og snakken.

Sidst med ikke mindst så kommer Clue #2 vel også i morgen, og så sidder jeg igen i flere dage i sofaen og siger intelligente fraser som: hmmm.....øjeblik.....ssshhh, jeg tæller.....vent liiiiiiige 20 masker.......aftensmad, er det allerede tid til det......

1 kommentar:

Githa sagde ...

Hvor er det spændende at følge alle de forskellige "trekanter" der dukker op på diverse blogs :-)

Jeg kan helt sikkert se det kræver tungen lige i munden og dyb koncentration.

Hvor hyggeligt sådan at få besøg fra udlandet :-))