søndag den 26. august 2007

Endnu 1 streges fra listen

Jeg har strikket og strikket. Både i går aftes og her i formiddag, for nu skulle den være færdig, denne her Berry. Rykkerne hober sig op her på matriklen, for Spire til Jonas er også fortsat undervejs, og han har også flere gange forhørt sig om jeg nu ikke snart ville arbejde videre på den, og jo, det skal jeg da!

Nina ville med glæde posere, selv om der lige skal hæftes ender under ærmet endnu, og blokkes skal den også.
Fakta: strikket i 140 gr. online "Sommer Traum" 40% bomuld, 40% acryl & 20 % polyamide.
Så nu synes jeg, at jeg har fået min dosis "plast"garn lige foreløbig, og sætter mig tilfreds med Alpaca & Karisma igen, for at fortsætte på Spire (Hønsefødder & Gulerødder).

1 kommentar:

Laila sagde ...

Tilpas cool - hende Ninapigen

Godt gäet.


Knuzer

Laila