fredag den 10. august 2007

Hvor skal jeg snart begynde??

Pyha, det er længe siden jeg har blogget sidst, dog er der sket en hel del. Det er bestemt heller ikke fordi jeg lige har strikket, jeg laver skam noget hele tiden!

Midt i juli havde jeg besøg af Laila og hendes 2 skønne unger. Så i 2 dejlige dage hyggede vi os med strik & opskrifter, et lille glas og noget mad. Mens Nina'erne (vi har 1 hver), Sven, Jonas og Magnus hyggede sig. Vejret var ikke altid med os, men pyt nu med det.

Og så af sted i ferieland, i hver vores retning. Vi pakkede caravan i en vis fart, og af sted den gik! Holland og familien ståede på programmet, og det har været SKØNT at se, tale og mærke på dem alle igen.

1 kommentar:

Laila sagde ...

Ja, og vi takker herfra.
Vi havde det dejligt og nød at lære jer at kende.

Krammer

Laila