mandag den 20. august 2007

Hvordan skete det liiiige??

Lige pludselig går det op for mig at jeg har gang i for mange projekter, og det plejer jeg ellers ikke at gøre:

1) MS 3, jeg var så trofast, er gået lidt død i den, men kan nu se færdige billeder, så interessen er ved at være der igen.

2) Ruffles & Ridges, som tidligere omtalt, er en tidlig julegave, men hvorfor ikke begynde nu, jeg plejer at race på pindene igennem hele november måneden, så i år prøver jeg at være i god tid.

3) Zig Zag toppen fra Isager, kun liiiige påbegyndt, men jeg går allerede lidt i stå, mon det er den manglende solskin som gør det ved mig?

4) Spire fra Hønsefødder & Gulerødder, bullen er færdig men jeg klippe tråde i flere farver for at starte på ærme 1, og det klynkeri afholder mig fra at starte...hmmm

5) Very Berry 2, som strikkes i noget tykt flerfarvet bomuldblandingsgarn, efter jeg har fået hjælp til at omregne maskeantal (tak, Laila!)

Kan du SÅ se at få noget af alt det her færdig (kraftig selvransagelse), ja ja, nu skal jeg nok!

2 kommentarer:

Laila sagde ...

Hej tineke,

Ja, du har ret. "3"-er grænsen er overskredet. Du mä vist beslutte dig til hvad der er vigtigst, og sä arbejde dig fremad derfra! ;-)

Stort smil herfra

Laila i Schweiz

Githa sagde ...

Velkommen i klubben Tineke.
Sådan har jeg det også for tiden. Går lidt træt i noget eller det driller og nyt projekt melder sig på banen i stedet.

Jeg ligger virkelig bånd på mig selv lige for tiden. Noget skal være færdigt inden nyt må købes - tror jeg nok ;-))