fredag den 10. august 2007

Mais oui, une Fifi!!

Så er der gang i Fifi også her på matriklen, er foreløbig i gang med nøgle nr. 5 i Muskat i en flot rødlig farve, men igen, den rib - aaaarhhhh. Hvis nogen har en god råd om hvordan jeg kan lære at strikke vrang med tråden over venstre hånd, så hører jeg det rigtig gerne!!

Den næste top jeg skal strikke - og selvfølgelig skal det være en top, det er da sommer ikke - skal IKKE indeholde noget som helst rib, mønster, lace eller kabler fino, men rib, NEJ!

3 kommentarer:

Laila sagde ...

Uha, en flot farve!
Glæder mig til at se den færdig.

Knuser

Laila

nurhanne sagde ...

Hvis du har svært ved at lære den dansk/norske måde at strikke vrang på (med garnet bag venstre pind), kunne du måske prøve den tyske med garnet foran?
Se evt hvad jeg mener på denne gode side: http://knittinghelp.com/knitting/basic_techniques/purl.php

Med venlig hilsen

Githa sagde ...

Selvom jeg ikke lige på det lille billede kan se hvad Fifi er for en "størrelse", så er jeg sikker på den bliver flot :-))
Alene det at den er i rib (min favorit jo) gør sikkert udslaget.