fredag den 24. august 2007

Ruffles & Ridges - færdig

Så blev jeg færdig med Ruffles & Ridges, deeeejligt stykke strik, blev da næsten helt ked af det da det lakkede mod enden, for den er enkelt, og det er det som gør den så flot og god at sidde med. Men, længe skal jeg ikke være ked af det, for denne her er til min søster og jeg skal lave flere.

Min svigermor har i flere år talt om at få en lang sjal til at binde om sig, men jeg syntes bare ikke jeg kunne finde en opskrift som var supergod, men dét er denne her. Så også Bedstemor Anna skal have en sjal, dog i en vinrød / grå meleret Kauni 8/2 udgave. Lige hendes farver.

Den vejer 142 gram, er strikket på rundp 5,5 og er dermed blevet tæt, men alligevel sådan luftig. Og så kan jeg strege en fra listen, og det er også godt, for som Laila skrev, så overskrider det rigtig nok min max 3 stk. ad gangen princip.
Nå ja, billedet, det skal siges den skal lige skylles op og blokkes en gang, inden jul, det når jeg nok!

Ingen kommentarer: