tirsdag den 11. september 2007

And the nominees are:

Efter nøje overvejelser, har jeg valt følgende søde mennesker til The 'Power of Schmooze Award', disse har alle været rigtig god til at tage imod mig som ny webstrikker / blogger.

Jeg ville gerne have givet den til Laila også, min "tvillingesøster" i Schweiz, hun har allerede fået en nominering af Dorthe, men du får lige en til alligevel, tak fordi du er som du er!

Og så til Bettina som altid er klar med en hjælpende hånd til højre og venstre, Ghita som altid har en rar og ligefrem kommentar uden dikkedarer (så'n kan jeg li' det), Frida som altid har nogle søde ord parat, og er hurtig på tasterne) & last but definitely not least Helle, herlig, hjertelig, skør og varm menneske med gode svar, især hvis jeg har sjale kvaler :) dem løser hun in a jiffy.

Der er selvfølgelig mange flere som absolut kommer i betragtning, men nu er stafetten givet videre, så håber jeg den kommer til alle jer også, som jeg ellers kan komme i tanke om. Jeg læser mange, mange blogs efterhånden, lægger for få kommentarer, og det skal blive bedre, for det ér så herligt selv at modtage nogle.

5 kommentarer:

Laila sagde ...

Takker, du er bare sä söd....

Laila

Fríða sagde ...

nej men, sikke en glædelig overraskelse! tusind tak, og i ligemåde, Tineke!
kh.fra Island
Frida

Helle from Denmark sagde ...

Sikke dog en rammende beskrivelse af mig....ihvertfald hvis du spørger dem der kender mig. Du har åbenbart gennemskuet mig...ihvertfald med hensyn til at være skør!*GRINER*

Takker for nomineringen.....er meget beæret!! -->--(@ En rose til dig!:-)

Githa sagde ...

Hej Tineke

Jeg skulle jo lige se hvem du linkede til her - selvom jeg ikke helt ved hvad det går ud på (typisk undertegnede ;-)) så kan jeg vist se det ene link er til mig selvom det ikke virker.

Man skulle jo tro du kender mig rigtig godt. Din beskrivelse i parantesen, er vist hvad de fleste vil sige om mig :-)

Jeg takker mange gange for "udnævnelsen" - og må så lige sætte hjernen i omdrejninger til videresendelse.

Jeg ville ellers helst sende den tilbage her :-))

Hilsen Githa

Tineke sagde ...

Hejsa Githa, undskyld fejlen, den er fluks rettet, for jo, det er skam dig der er tale om her. Kh Tineke