lørdag den 22. september 2007

Familiebesøg

I dag skal det være godt vejr, og har vi ikke gjort os fortjent til det? Hold da op, sikke det har givet vand, og det kan ses. I haven er det en våd omgang, og også på markerne står der rundt omkring store søer.

Det med regn, det gider jeg altså ikke, fordi det sætter så mange begrænsinger. Vi er en familie som godt kan lide bare at køre ud og gå en tur i skoven, eller en udendørs legeland.
Så vil jeg altså hellere have at det bare er koldt, der kan vi strikketanter og familie jo bare klæde os på efter, en god strikketrøje, nogle luffer en halstørklæde og en hue trukket godt ned over ørerne, så er vi klar......men regn, øv!

Og, når det nu er så godt vejr idag, det skal vidst blive op til 18 grader, skal vi på familiebesøg som vi kalder det herhjemme, vi skal i Givskud Zoo. Det er en dejlig dyrepark, vi aldrig kan få nok af, det er nok også derfor vi har sæsonpas dernede.

Som LEGO kvinde må jeg enlig vel ikke rigtig sige det, men vi er ikke sådan for Legoland, fordi vi altid skal splittes i 2 hold. Den ældste og min mand Bjarne tager de vilde ting, nogle gange ledsaget af Nina på 6. Og jeg går i Duploland med Magnus og klemmer mig ned i små safaribiler, tog og hvad vi ellers kan finde af rolige aktiviteter.
Til hver dag er vi jo netop ikke sammen, så det vil vi gerne i weekenden. Så hop i bilen med os, først kører vi Safari turen, vi skal også se de store orangutanger, og glem ikke legeland, for at klemme den sidste energi ude af poderne, inden vi sætter os tilfredse og mættet af oplevelser i bilen igen og vender næsen hjemad.

Men nu skal jeg først hamre en portion dej sammen, til nogle pizzasnegle og pølsehorn, så vi får noget frokost med os. Hav en god dag derude!

2 kommentarer:

Laila sagde ...

God Tur.

Krammer

Laila

kludemutter sagde ...

Rigtig god tur. Der er jo dejligt i Givskud.