søndag den 23. september 2007

Flechtfransen

Æ hva! Jo, Flechtfransen. Den hedder på dansk "Sjal med snoninger", men sjalet fra Karen Noe (se 14.4) har lige været i det tyske håndarbejdsblad Anna, og der hedder den sådan. Og jeg synes det er sådan et sjovt ord, så sådan hedder den altså!

Det er kun lige blevet til en lille begyndelse, den var slet ikke på planen hellere, men Laila, hun kan få begejstringen til at flyde igennem det lille chatvindue vi begge har på skærmen, og så var jeg solgt. Og så er det - endnu - et dejligt styks fjernsynsstrik.
Jeg strikker den i Naturfiber's 2-trådede Kid Mohair, i lysegrå og på rundpind 3,5 mm.

3 kommentarer:

Laila sagde ...

Ja og nej.
Det var kun mig der lokkede?
Det synes jeg lige vi skal diskutere, du var i allefald meget modtagelig....hihi

Laila

Tineke sagde ...

Ja, det var DIG der lokkede, og jo JEG har ryggrad som en regnorm, når du lokker sådan med lækre strikkeprojekter.

Thi hi, Tineke

Gitte B sagde ...

Hej Tineke
Jeg har 'tagged' dig - du kan se mere på min blog :-)))

KH Gitte B