torsdag den 6. september 2007

For min syge moster....

Via Kræftens Bekæmpelse kan man lige nu købe nogle forskellige strikkedesigns, bl.a. en Poncho kaldet Parasol designet af Marianne Isager. Nu plejer vi i forvejen at støtte Kræftens Bekæmpelse, nu ikke fordi vi har en syg moster, men vi har haft kræft tæt ind på livet.

Jeg synes (selvfølgelig) at det her var en meget bedre måde at støtte end de der lodsedler vi plejer at betale ind til, så poncho + farve var hurtig valgt.
Bestilt i mandags og se lige hvad der kom i dag, lækkert garn og gode farver. Så jeg er ved at slå op.

Hov hov, hvad skete der så med førnævnte liste? Jo, der sker skam noget endnu! Spire er faktisk strikket færdig, jeg mangler "bare liiiiige" at sy skidtet sammen, men ved du hvad, det tager skam tid det monteren der, hvorfor kommer det bag på mig igen? Den ene ærme er færdigmonteret, og den anden gør jeg snarest (besked til mig selv: tag dig sammen!).

Men, mens vi lavede mad, lagde min mand + min topmoderne nøglefremstillingsanlæg krop til 2 bundter (1 af hver kvalitet), så nu smutter jeg ind til Parasol igen. Over and out.

Ingen kommentarer: