onsdag den 19. september 2007

Garn fra Kina eller var det Sulsted?

Så har jeg modtaget mit garn i byttehandlen med Gitte, og det ser endnu bedre ud end det kan fastlægges på et billede, dejligt blødt er det også. Jeg tænker lige lidt over hvad jeg vil strikke af det, men en Icarus shawl (Interweave Summer 2006) kunne bestemt komme på tale.

Altså, mens jeg sidder her ved tastaturet, kan jeg fornemme noget på den ene side af hovedet. Sidder der en strømpepinde 3,5 mm bagved min øre. I går blev jeg afsløret med en rundpind 3,0 mm om halsen, mens jeg rørte i boller i karry-retten, sådan en strikkenørd, eller måske bare passende forvirret? Hmm....det vil jeg lade ubesværet, medmindre I derude har et bud.

6 kommentarer:

Laila sagde ...

Ganske almindeligt tilfælde af strik pä hjernen.
Det er utallige ramt i det ganske land...

Helle from Denmark sagde ...

Jeg nægter kategororisk at kommentere det med en strikkepind om halsen!*GRINER*

Fedt garn...så vidt jeg ved, er det Merino.....det er ihvertfald lækkert og blødt. Man kan også få fat i det i et par Ebay shops i USA....godt nok er banderolen anderledes.....har fået forretninges egen bandarole, så folk kan læse det vil jeg tro!:-)

Githa sagde ...

Der kan vist kun komme en kommentar herfra Tineke :-))

LOOOOOOL

- og det var ikke til dit nyrerhvervede lækre garn ;-)

Dorthe sagde ...

Hej Tineke
du har startet min morgen med dagens grin. Billedet af dig med strømpepind bag øret og rundpind om halsen vidner om en kvinde der tager strikning seriøst.
rigtig god dag

Gitte B sagde ...

Jo jo da - det lyder så bekendt, ligesom. Ganske almindelig strikke-nørderi :-)))).
Flot sjal du overvejer at strikke...
KH Gitte B

Mette H. sagde ...

Jeg vil slet ikke kommentere det med strikkepindene - nej, nej.

Du spurgte på min blog om garnet til den Ny Forbryder Sweater. Jeg bruger Alm. Lucca og pind 4. Jeg synes ikke min version skal være så tyk som originalen. Mit arbejde foregår indendørs og så bliver den for varm.

KH Mette