lørdag den 15. september 2007

Parasol eller Paraply....

Ja, for hvis man så ud af vinduet i går, var der ikke meget parasol over vejret, det regnede bare....men så blev der tid til at gøre den færdig, det var en hurtig omgang race derude af strik, og jeg mangler nu kun at hæfte ender, og et bad skal den også have.

Den blev rigtig dejlig, det er lækkert garn. Lidt fakta: strikket med 2 tråde, 1 tråd Spinni Tweed og 1 tråd Isager Alpaca. Jeg har ca. 40 gram tilbage af Spinni'en og 25 gram Alpaca. Den er strikket på pind 4.

Det bedste af det hele er nok at udover at den er lækker at den også støtter et rigtig godt formål, nemlig Kræftens Bekæmpelse. Kittet kan købes her, den har været udsolgt nogle gange, men kik ind jævnlig! Jeg havde min søn til at hjælpe med at tage billeder, efter nogle forsøg blev det til det her billede, og nu ja, hovedet kom da med!

2 kommentarer:

Bebiane sagde ...

Tillykke, din Parasol er meget flot, og du har godt nok strikket den hurtig.
Kh. Bebiane

Githa sagde ...

Hej Tineke

Parasol eller paraply, så klær den dig lige godt ;-))

Jeg ville også godt have støttet formålet, men er desværre hverken til huer eller poncho's, så de får hvad de plejer i donation i stedet :-)