søndag den 30. september 2007

Projekt myldretid....

Der er gået kludrer i princippen, ja planen står fuldstændig på hovedet, i en sådan grad at jeg er lige ved at blive frustreret.....fordi!

Jeg må kun have 3 projekter på pindene og jeg har lige nu:

1. Woodland, som set hos Anne i forgårs, og så kunne jeg måske lige nå at lave den til festen vi var til ..... i går (og jeg er godt halvvejs), denne her var ikke på planen.

2. Flechtfransen, som set i en tidligere post, er også godt halvvejs....men blev lige pludseligt hovsa'et i kurven pga pkt. 1

3. Tilia, en lækker bomuldsag, som kun mangler ærmer, den har nu kun været undervejs i en uge, så den er ikke ved at samle støv...meeen, den skal også arbejdes på!

4. Pirate Mittens, jeg har 1 færdig, og er godt i gang med nr. 2, den er så sjov at strikke på, og også hurtigt....

5. Mystery Stole 3, jeg bed tænderne sammen i sidste uge, og er nu i gang med vingen, denne her behøves dog først være færdig omkring 1. december, da den skal sendes udenlandsk som julegave.

Så I kan nok se, det er hele 5 ting, og det går virkeligt ikke!! Så jeg må IKKE slå op til nye projekter før der er ryddet alvorligt op i ovenstående liste. Et billede af min Woodland, strikket på pind 3,5 i bronzefarvet (hammerflot) Cotton Viscose skal i dog lige have:


Som før omtalt, fik jeg fat i noget Noro Silk Garden, som jeg vil lave om til en Klaralund, og nej, hvor jeg glæder mig til at slå masker op til den, men det skal være gulerødden!

3 kommentarer:

Laila sagde ...

Tju-hej, hvor du bliver en sild at se pä, när du næste gang skal afsted i byen til tant og fjas.

"Sild" -det er da vist et 80'er udtryk....

Knuz'er

Laila

Bettina sagde ...

Nemlig, Laila. *g*

Tineke, det er et velkendt problem, man bliver så overvældet af alle de ting, man gerne vil, at man næsten blander det hele sammen. Derfor glæder jeg mig meget til Ravelry, for håndskrevne liste smider jeg altid væk, men med links, fotos og lignende kan det være, det hjælper. :o)
NB: Jeg har bestemt heller ikke "tid" til at strikke flere bil-huer...Anna har bestilt en prinsesse-hue!?!!

Helle Confrey sagde ...

uha så er det godt du ikke kigger i mine strikke kurve, der er nok 5 gange flere startede projekter, altså nok ca en 25 stykker eller mere...smiler..

Helle