søndag den 9. september 2007

Spire spire top...

...jeg vil vokse op, og i morgen er jeg blomst. Det er sådan en sang vores børn har lært i børnehaven, og en af de få som jeg kan huske, fordi den gør en så glad.
Glad har jeg også været for at strikke Spire, den er hurtig strikket, og den smil jeg lige så hos min ældste søn Jonas, da han kunne passe den færdige udgave, er jo bare det hele værd, herligt at se.
Spiren mangler blot at få sig en hvil mellem en fugtig håndklæde, det kræver så lige at jeg får den af Jonas igen, men det kan vente.

Jeg har strikket den på pind 3 (farverstriberne m.m) og 4 i Karisma Superwash og effektkanterne, halskanten og farvebåndet bag revnerne er strikket i rester Alpaca.

Og et billede af det seje ærme med revnerne:

3 kommentarer:

Laila sagde ...

Hej Jonas.

Endelig fik din mor noget færdigt til dig.

Den er bare sä sej.


Et stort kram herfra.

Laila, Nina + Sven

Fríða sagde ...

så fin den blev, og dejligt at se hvor glad han er for den. den blå farve er rigtig smuk.
kh.fra Island
Frida

Angelika sagde ...

Fed spire :-)