mandag den 17. september 2007

Tihiiiilia fremskridt

Strikket har jeg også, Tilia fra Lavold's Enchanted Garden Collection er en ren fryd at strikke, og jeg vil ikke kede igen med at ævle løs over min manglende evne at strikke rib med tråden over venstre hånd, det er bare sådan og modellen strikkes lige godt hurtigt op, selv om der strikkes med pind 3 og en tråd Safran

Jeg er således kommet så langt, det vil sige godt halvvejs med mønsterrapporterne. Så, Laila vi kan godt fortsætte lidt, ikke? Så kan den bruges snarest, for jeg har vel ikke noget hjemmestrik jeg kan tage på.......eller har jeg?
Klokken er næsten 19.30, og jeg kan høre inde ved siden af at bølgerne går højt, så jeg tror det er ved at være tide til noget godnat læsning i de diverse alderstrin, skrubbe biser, nattøj på og så 2 down - 1 to go!

1 kommentar:

Githa sagde ...

Ihhhhh altså - hvor blir den bare feed Tineke.
En lækker farve du har valgt også. Jeg venter i spænding på at se både din og Laila's færdige ;-))