lørdag den 15. september 2007

Tilia - den første af Lavold's

Næste projekt er Tilia fra Elsebeth Lavold's bog The enchanted garden collection. Jeg glæder mig meget til at strikke denne, den har brændt på nethinden længe, og nu skal det være.

Laila og jeg strikker den samtidig, som sådan en mini knit-along, det er så hyggeligt, selv om vi holder styr på hinandens fremskridt over nettet (hvad skulle man dog uden i dag?)

Men nu er der vidst nogle kiloer vasketøj der kalder, så dem vil jeg liiiige kaste en kærlig (NOT) blik på. God lørdag derude!

3 kommentarer:

KATTEMORS KOSEKORK sagde ...

Hei!
Det kan være farlig for en som er "strikkenarkoman"å gå inn på blogger som har lenker til en flott dame som Elsebeth Lavold.
Så dette kostet meg noen kroner og boken er bestilt.
Tusen takk for titten i bloggen din, som det altid er mye fint på.
Hilsen Heidi/kattemor,Norge

Laila sagde ...

Hej Tineke

Jeg sidder lige her og venter......bumbumbum....

Laila

Fríða sagde ...

nej, sikke en smuk tröje! glæder mig til at fölge med. og din Parasol er blevet rigtig lækker.
kh.fra Island
Frida