tirsdag den 30. oktober 2007

Cobblestone










Hoppede allerede på pindene i sidste uge, men så svømmede der nogle halsfisk forbi, og de skulle være færdige først, men Cobblestone har da fået en del omgange. 30 cm strikket, og så mangler jeg sådan ca. rigtig meget, pyha, der skal meget garn til sådan et styks mand!! Jeg strikker den i 2 tråde Silke Tweed, og som det nok er svært at få frem på billederne, så strikkes den i en støvet blå, og på pind 5,0 mm.

















Halsfisken til mindstemanden er blevet færdig. En lille hurtig sag i Silke Alpaca, pind 5,5 og pind 3,0 mm, opskriften er Amimono/Tineke-agtig. Den skulle være sort, så det blev den så!!

5 kommentarer:

Vivian sagde ...

Manner, den ser bare helt wild lækker ud! Jeg m¨til at kigge i mine blade om det nummer er der!!

Hilsner Vivian

Mette H. sagde ...

Aiijjj er du også ved at strikke den. Den er altså superflot. Jeg har forgæves prøvet at finde opskriften til salg et eller andet sted. Både på Interweave Knits og pr. mail til dem. Men det bliver vist svært at få fat i den.

Flot farve du har valgt.

Mona sagde ...

Er du også igang med Cobbelstone,den er jeg altså også helt vild med;-) Det er en rigtig flot farve du laver den i;-)
Jeg har heller ikke ligesom mette, kunne få fat på den opskrift nogle steder - Så den må jeg nok opgive, ØV;-)

Karina sagde ...

Har også købt garn til Cobbelstone, men må hellere se om jeg kan holde mig i skindet og strikke det færdigt jeg er igang med allerede. Det er jo ikke altid så nemt, med al den inspiration. Flot eksemplar du har gang i der :-)
Det med "den lyserøde" periode hører op igen - det er i hvert fald stoppet her, så nu er hun næsten gået over i den anden grøft. Alt skal være sort!

Githa sagde ...

Ville ønske Johan"na" ville gå i strik - men jeg kan sgutte få ham til det :-/
Når der nu endelig er noget flot til mændene i vælten - det mangler der ellers synes jeg :-)
Den bliver flot Tineke.

Hmmm....Jeg burde kaste mig ever en fisk eller to. Det kan jeg ikke få tøserne til at putte i halsen, men måske jeg kan få dem til at putte det om halsen så :-))