søndag den 28. oktober 2007

Den lyserøde faktor


Det tror jeg faktisk godt kunne være en titel for en bog jeg så skulle skrive, altså, hvis det så var at jeg kunne skrive....men Nina udlever i dén grad hendes lyserøde alder, sådan at vi andre er ved at få nok, især når jeg nu skal strikke noget, som igen er....lyserød.

Faktaboks: Amimono's Cherry-mini tørklæde, altså jeg har tilpasset den til en str. 6 år
Materialer: pind 5,5 mm + pind 3,0 mm og 2 ngl. Silke Alpaca og 1 ngl. Sisu Glitter (for at det ikke skal være løgn, skal der også være glitter i så'n en), og en enorm portion talmodighed fra min side. Ikke fordi jeg ikke vil strikke til Nina, men fordi det igen var.......lyserød.

Og, for at fejre Bimse Bamse's fødselsdag i går, fik han også lov at posere med Cherry-mini, nu i dobbelt udgave, er den ikke bare smaaaaaart........og lyserød. God søndag!!!

4 kommentarer:

Gitte B sagde ...

Argh - dén periode husker jeg kun alt for god:-)Begge mine piger var hårdt ramt - selv værelset blev malet lyserødt! Men: det går over igen. I dag benægter de begge hårdnakket, at dén farve nogensinde har været favorit nr. 1 :-)))
Sødt tørklæde - iøvrigt.
KH Gitte B

enaj sagde ...

Rigtig sødt tørklæde. Med 3 drenge i huset så savner jeg faktisk sådan et rigtig lyserødt/pink strikketøj, men sådan er det jo nok. Man savner det man ikke har og det man har er bare for meget;-)

Tineke sagde ...

Tak for støtten, Gitte, det trængte jeg lige til...det bliver engang i mellem for meget, med det lyserøde...

Du har ret, Jane, men savner det man ikke har og noget af det man har kan nogle gange være for meget. Meeen, når brokken er til side, er jeg jo en glad mor, når Nina bliver så glad for sit nye tørklæde, og det er det vigtigste.

Laila sagde ...

jeg ve' at det holdt hårdt, men datteren er lykkelig, og DET er jo det aller vigtigste...