søndag den 28. oktober 2007

Det var en hård dag i går....

Af baaanen, her kommer jeg!! Med næsten først østover til BC i Kolding, der fik jeg fat i lidt godt.
Der hilste jeg også (endelig) på en webstrikker som bor så tæt på, men det er bare ikke blevet til noget....hyggeligt at møde dig, Tina!

Og så til håndarbejdsmesse i Fredericia, der var mange mennesker, og det var VARMT, men rigtig, rigtig godt.
Jeg hilste på rigtig, mange, søde webstrikkerne, også nogle jeg ikke kan huske navnet på længere. Og så har jeg set Jane S. strikkepinde med lys i i funktion. jeg tænker liiiige lidt over mit behov der..... :)
Ville da lige have hilst ordenligt af på disse webstrikkerne, men kunne ikke finde jer....hyggeligt at møde jer (igen).
Og, så havde jeg glædet mig meget til at hilse på en dansk strikdesigner
vi kan forvente os rigtig meget af, tror jeg. Det er Tina V. Andersen fra Kastanien som har lavet nogle superflotte modeller, enkle men absolut geniale, og i det lækreste shetlandsuld man kan forestille sig, og farverne..... Hold øje med hende Tina!! Jeg snakkede lidt med hende, og hun kunne fortælle at hun rendte til en masse messer endnu, men SÅ skulle der også kom blus under hendes hjemmeside og webshop. Glæd jer!!
Mit rov var beskedent, og bestod "kun" af shetlandsuld fra BC...jeg kunne ikke se skoven for bare træer, er det ikke sådan man siger?

5 kommentarer:

Laila sagde ...

Jeg var sikkert kommet til at købe noget i Kastanien....

Bente T sagde ...

Hej Tineke
Det var rigtig hyggeligt lige at hilse på dig sådan i levende live der hos BC. :-D
Hilsen Bente T

Dorthe sagde ...

Hej Tineke
jeg er også meget varm på Tina fra Kastanien, men jeg savner mit kit til kinajakken, som jeg bestilte i Roskilde for næsten 3 uger siden. Hun har problemer med at få garnet hjem. Og jeg som troede det skulle md ud og flyve.

Faster´s corner sagde ...

Kan kun give Jer ret, Tina har nogle fantastisk gode ideer og det er lækkert garn hun forhandler.

Jeg vil se om jeg ikke kan få taget mig sammen til at komme til en af hendes næste strikkecafeer..Det kunne jo være hyggeligt samvær på en onsdag!

Hilsner fra Krista.

Tina sagde ...

Hihi dejligt at se det i ord og billeder :) strikkepinde med lys? Dem har jeg altid gernet villet se også. Hvor sren fandt du dem? :)