mandag den 22. oktober 2007

En sand bombardement...

...af indlæg har jeg haft i hovedet, og nu får jeg dem da endelig skrevet ned på bloggen. Som før skrevet er der sket rigelig i de sidste 2 uger, sådan at vi havde svært ved selv at følge med, og dog, vi har bl.a. haft travlt med at slappe godt og grundigt af.

Men, for at tage den fra en enden af; jeg var sammen med Bettina, Bebiane, Jane og Inger på besøg hos Dorthe i Esbjerg (nú kunne jeg finde din blog) til Strik-In, der blev snakket og snakket, og serveret en rigtig god lasagne og lækkert salat. Udover det så hæklede jeg nærmest med sved på panden...

Den samme aften skulle vi til Halloween fest i vores datters klasse, og jeg ved ikke om I kender det, men jeg hader sådan nogle sedler 2 dage inden festen: by the way, sørg liiige for at alle børn kommer udklædt.....suuuuk. Derfra altså sveden på panden, jeg skulle nå at hækle en heksehat til Nina, som også skulle nå at blive valket og tørt inden vi skulle være til fest kl. 17, men jeg nåede det!

At Nina ombestemt sig fra sin blålilla prinsessekjole til en gul, det behøver vi ikke snakke om, vel? For hatten passerbare overhovedet ikke i farven !!! Men hun var en glad prinsesse - øh - hekseprinsesse kaldte hun det vidst.

1 kommentar:

Inger Risengaard sagde ...

Hej Tineke

Endelig kom billedet af heksehatten. Den blev da rigtig fin, også selv om Nina hellere ville være prinsesse, vi kan jo alle ombestemme os ;-)
HK Inger