fredag den 5. oktober 2007

Giv mig!

Det er fredagmorgen, her i huset står alle op, med de sædvanlige ukæmmede søvnige ansigter sætter vi os til bords, og spiser morgenmad. Her til morgen nøjes jeg med at tørre mælk fra gulvet kun en enkelt gang.....
Herefter slæber jeg mig af sted og hjælper børnene med at vaske sig og få tøj på.

Jeg hænger i og vi kører i skole og til børnhaven, hvor poderne afleveres, madkasserne er skam også husket......jeg kører bagefter til den lokale pusher (Super Brugsen), og kravler nærmest ind til disken, abstinenserne er lige ved at få overhånd men jeg finder den 'goodie' jeg er kommet efter, hiver mig henne til kassen og siger "jeg skal have noget kaffe, vi havde INTET her til morgen"..........

Nu går jeg ind og drikker en kop, så jeg bliver klar til at anskue samfundet...

God fredag morgen!

4 kommentarer:

Gitte sagde ...

Ah.. Kan se et billede i mit hovede hvordan du har stået hen over kaffemaskinen og ventet :-)
Det er så absolut det VÆRSTE der kan ske. At løbe tør for kaffe!!
Nu må du nyde din kaffe- i fred og ro.. Og ha en god dag

enaj sagde ...

Gisp... En morgen uden den sædvanlige indtagelse af kaffe! Det må jo nærmest være som det værste mareridt. Først efter 2 kopper kaffe kan jeg se klart.

Mette G. sagde ...

Uha da da. Det er jo et helt mareridt. Nyd kaffen ;-)

Helle from Denmark sagde ...

*GRIN* Ohhh...du ville passe godt ind her!:-) Kun en ting er gået galt..og det er en fejl i opdragelsen...KUN EN af ungerne, ser ud til MÅSKE at kunne arve tendensen til kaffedrikkeri!*GRINER*

Du må fame ikke skrive det på den måde...man sidder jo først og tror, at nu er du syg, og at den er helt gal!!:-)