fredag den 19. oktober 2007

Jeg er her endnu!

Ja ja, jeg er så! Det har bare været sååå travlt, så jeg stadigvæk mangler at berette om:

1) Min første strik-in hos Dorthe i Esbjerg (og jeg kán bare ikke finde din blog)
2) Heksehat til Halloween fest, jeg nåede det sgu!
3) Jeg er godt i gang med Klaralund, men skal trævle hele bullen op, og det er jeg ikke engang ked af.
4) Vi har været ude at suse med campingvogne i nogle dage, og det har været deeeejligt
5) Vi skal ude at spise ål i aften med gamle naboer /venner, og jeg er betænkelig, da det er superdansk med kartofler (urmpf) og persillesovs (bvadr)
6) Vi skal også til 50 års fødselsdag i morgen hos en af ski kammesjukkerne, og det glæder jeg mig til, men så igen, maden er nok sådan en omgang suppe, steg og is, og det ér svært at vente helt til isen....

Pyha! Vi mødes igen her på kanalen....i starten af næste uge, hav en god weekend derude!!

2 kommentarer:

Tijm sagde ...

Zo knap dat een Nederlandse zo in een (voor mij) moeilijke taal kan bloggen!
Kun er eventueel voor de wat minder taalgevoeligen een klein beetje Nederlands/Engels bij?
Ik heb je net ontdekt via Tingletangle.

Gitte B sagde ...

Pyh ha, Tineke! Begynder allerede at svede på dine vegne...:-)
Go' weekend til dig også...
KH Gitte B