torsdag den 4. oktober 2007

Om jeg fik strikket i går?

Nej, ikke en disse! Da jeg nåede til puttetid af de 2 mindste, hvorefter der gerne skulle være noget kvalitetstid til moar her, så kom mindstemanden Magnus susende ud ad baggangen, og han duftede specielt, det varede liiige lidt før det gik op for mig at han faktisk duftede lige som mit superlækre specielle og lidt dyre uldvaskemiddel.....og mens jeg kigger på ham siger han "ikke noget" efterfulgt af et stort smil....og så er det at mutter her først bliver mistænksom.

Et hurtigt kig i vaskemaskinens sæbebakke, afslørede at han havde fyldt den fuldtstændig op med min superlækre specielle og lidt dyre uldvaskemiddel og så fik jeg travlt med skeer, hænder og en tragt for at redde hvad der kunne reddes....skal jeg nævne her at Magnus forsvandt lige så stille mens jeg var i gang med redningsaktionen?

Og vaskemaskinen? Den har kørt med ekstra skyl en 4 gange nu, og her til morgen kunne Magnus da også lige nævne for mig: "se mor, det skummer i 'vaskeskinen', ja tak, det gør!

5 kommentarer:

Gitte B sagde ...

De kære børn:-)))))Morede mig vældigt, da jeg læste det her.
Har selv en del sjove oplevelser på den konto. Da Maya var 5 brugte hun f.eks. en hel flaske hårshampoo under et karbad - da skummede det også en del...Men håret var rent:-)
KH Gitte B

Laila sagde ...

Ja, og nu er vaskemaskinen ogsä ren.

Der er ikke noget der er sä skidt, at det ikke er godt for noget...

Knuzz

Laila

Bettina sagde ...

Oh, dear. ;o)

Githa sagde ...

Frisk knægt :-))

Han har sikkert flere trick i ærmet til en anden god gang ;-)

Helle from Denmark sagde ...

Og det er ikke nu man skal grine, eller???*GRINER........ehhh....ret højt!!:-P