tirsdag den 2. oktober 2007

Torsk!

Jeg strikker så det batter, jeg er nu i gang med Pirate Mitten nr. 2, og det suser derude af! Det kan hellere ikke gå hurtigt nok nu, med den kulde vi havde her til morgen, kun 5,5 grader, brrrrrr.

Så frisk og frejdig var jeg igang, at jeg først 3 runder senere fandt ud af at jeg havde placeret tommeltotten ovenpå hånden, midt i en dødningehovedet, hvor DUMT kan man være? Sidder og brummer lidt til mig selv, mens jeg talmodigt (NOT) strikker baglæns, de 2 farver filtrer sammen, pyt med det, der er kun 2 meter jeg skal rede ud igen......suk.

Nå, jeg kan også bare lade være med at have ondt af mig selv, så er det jo hellere ikke værre....

2 kommentarer:

Laila sagde ...

Jeg ville ellers gerne ynke dig lidt!

Det kan man nemlig have brugt for....

Bettina sagde ...

Så fik det dødningehoved ellers liiidt af et horn der midt i ansigtet. ;o) Øv for noget bøv, men godt, det trods alt ikke er et større arbejde end som så.