mandag den 19. november 2007

Aaah......garnet ja!

Så kom det endelig på pindene, garnet som jeg fik til min fødselsdag af Laila.
Jeg strikker Rune fra Designclub.dk og jeg kan godt se at billedet er håbløs, men forstykket med en fin snoning i midten er færdig, og bagstykket mangler ikke ret meget.
Det er i en 100% merino garn fra Lang Yarns jeg strikker, og det er dødlækkert. Og så på pind 3,5 mm, så kan det ikke tage så lang tid igen.
I er vel snart ved at blive helt kulret af alle mine indlæg her på engang......og så er jeg faktisk ikke færdig, sådan en stræber hvad!

4 kommentarer:

Mona sagde ...

Jeg bliver ikke kulret.Det er skønt når der sker noget hele tiden,det er jo spændnede:-) Og rigtig skønt for dig,at du får lavet nogle flotte ting færdig:-)

GitteB sagde ...

Næh nej da til kuller :-)
Det er da hyggeligt at følge dine bedrifter :-)
Det grønne merino ser overlækkert ud.
KH Gitte B

Vivian sagde ...

Nej hvor skægt, jeg tænkte lige netop forleden på om ikke "Rune" ville være oplagt til 3-åringen herhjemme! Er den rigtig hygsom at strikke?

Hilsner Vivian

Tineke sagde ...

Godt i ikke bliver kulret....

Jeps, Vivian, den er rigtig hygsom at strikke, især nu når jeg kan prale af at kunne strikke rib med tråden over venstre hånd (det har knebet hidtil), og opskriften er nem, tingene bliver strikket sammen, ærmerne strikket ud fra bullen, kan du næsten smage de ord der kommer nu: næsten ingen montering.....aaaaaaaaah, det kan vi lide!

Kh. Tineke