søndag den 4. november 2007

Aflastningsstrik

Skal der til, nu når Cobblestone er sådan lidt tungt at sidde med, jeg skulle nødig overbelaste kroppen så meget at der skal holdes pause, dét går ikke!

Jeg bruger en rest Evilla 8/2 garn, og strikker en Midwest Moonlight, fra bogen Scarf Style.
Grundigt bliver den også strikket, for efter en (for) lille prøvelap afgjorde jeg hurtigt at den skulle strikkes på pind 4,0 mm, men efter 4 rapporter kunne jeg godt se at det blev for åbent, så skidtet blev pillet op igen. Så nu strikker jeg med pind 3,5 mm og det bliver lige som det skal være. Jeg håber at garnet vinder meget ved vask, for det er noget stift.
Den første farveskift er synligt, og som jeg aftalte med mig selv, når den var synligt, så skulle jeg lave noget fornuftigt. Så medmindre ungerne skal i skole & børnehaven i morgen i shorts og toppe, eller badetøjet, kan det godt være at jeg skal kaste mig (næsten) glad over 2 totalt propfyldte vaskekurve.....god søndag derude!!!

2 kommentarer:

Tina sagde ...

Uh jeg elsker at se på det mønster :) Jeg har ikke selv prøvet det endnu, men det er smukt!!

Karina sagde ...

Jeg er igang med 2. projekt i dette mønster og det bliver bare så fint - og så er det nemt at strikke og huske. Farverne i dit er rigtig fine og lige mine - ææælsker blåt. Flot!
God søndag aften
Karina