lørdag den 10. november 2007

Cobblestone, sådan!


Jeg har nogle overarme som Schwarzenegger ville være misundelig på, men trøjen ér færdig. Den blev tung til sidst, så det var nogle seje omgange, men klageriet til side, så har den været dejlig at strikke, og den sidder bare! Så her har jeg 1 styks glad mand i en Cobblestone, og så varer det nok lidt igen, inden han sukker over garn alle vegne....så på den måde er det nok en god investering, thi hi.

11/11: glemte da helt faktaboksen i min begejstring i går:

Strikket i 15 ngl. Silke Tweed plus ca. 20 gram af nøgle 16, på rundpind 5,0 mm. Tak Laila, som lige gjorde opmærksom på at jeg har glemt at skrive at den er strikket med dobbel tråd Silke Tweed, og det er ikke uvæsentligt!

8 kommentarer:

Laila sagde ...

Godt gäet!

Den blev jo turbostrikket...

Dorthe sagde ...

Hej Tineke! flot flot sweater og hvis han får mere forståelse for nødvendigheden af garn alle vegne, så der er da bonus på den konto.
KH Dorthe

kludemutter sagde ...

Sikke fin den er blevet. Godt du fik talt rækkerne rigtigt ;)

Gitte B sagde ...

Lækker trøje! Og sikken en fart :-).
Måske den tåler en overvejelse, hvis den kan lukke for suk :-)
KH Gitte B

Helle : sagde ...

Hej
Jeg har fulgt din blog et stykke tid, da jeg syntes at du laver nogle spændende ting. Ved du hvor jeg kan købe en opskrift på Kabblestone, jeg havde fundet et blad med den, men det er udsolgt. Har du nogle ideer, gerne på dansk.

KH
Helle
Hansen2tv@mail.dk

Mette H. sagde ...

Sikke en fart du har haft på. Sweateren står også på min mands ønskeseddel, men jeg kan heller ikke få fat i opskriften. Men så svær kan den vel ikke være at kopiere. Jeg skal i hvert fald prøve når nogle af mine andre projekter er afsluttet.

Karina sagde ...

Den er da blevet rigtig fin. Jeg har også garn liggende til en, men har lige lidt at færdiggøre først. Man kan jo også lade sig friste når det andet driller :-)
Hilnser fra
Karina

Vivian sagde ...

Dæl'dulme' den er blevet flot - og superklædelig til stegen i dit liv ;-)

Hilsner Vivian (som lige hver dag glemmer at slå op til Cobblestone... nå, så er der jo alt det andet!)