mandag den 19. november 2007

Hun er her endnu!

Altså, hende der som ejer bloggen her. Det har bare været en af de uger der, med 0 overskud, en masse som skal gøres, og det gør jeg så, med nød og næppe, og laaangsomt.

Så er det da godt der er andre som har overskud her i huset, således gik Bjarne her i weekend i gang med et projekt som jeg har glædet mig til LÆNGE!!


Nye fliser i vores forgang plus et oversized megalækker skydedørsgarderobeskab, yes!

Indgangspartiet i sådan et 70'er hus er som regel stor, for stor vil nogen syntes. Vi har nydt det i alle de år vi har haft børn som sover til middag, så i de år vi har boet i huset har forgangen været fyldt med barnevogn og klapvogn.


De er nu væk, og jeg snøfter ikke over det, så nu er der plads til min oversized megalækker skydedørsgarderobeskab, HA!

Og så skulle man se Bjarne, normalt ser han altså ganske fredelig ud, men nu skal I bare se her:
















OK, han er også selv ved at knække sammen af grin over det, men det var effektiv, det holdt støvet væk fra hans ansigt. Det samme kunne ikke siges om resten af huset, selv om vi af skade klog havde tapet diverse døre og nøglehuller til, så kom støvet ind alligevel, alle vegne!!!

Men nu er vi så klar til at lægge de nye fliser, og det skal nok blive godt.

2 kommentarer:

Helle from Denmark sagde ...

Ja, jeg troede altså lige dit hus var ved at gå op i røg på det billede!*GRIN*

Jane sagde ...

Ja, han ligner da grangiveligt noget der var med i ungdomshuset dengang....
Det bliver da fedt med nye fliser og skabsvæg... :o)