onsdag den 26. december 2007

Advarsel: strikkerelateret indlæg!

OK, ved det godt, alt det small talk, kan godt blive for meget. Jeg ville også tage nogle billeder af min Short row rib halsklude, men der har ikke været meget lys de sidste par dage. I dag skinner solen dog her, og det er skønt.

Halskluden er ved at være godt en meter lang, men jeg vil gerne have den lidt længere, de første 100 gram er dog ved at være brugt. Farverne i det første billede er de mest rigtige.


















Derfor har jeg vundet det andet bundt af dette lækre garn op, for at strikke Koolhaas, som er med i Interweave Holiday Knits 2007. Endnu et lækker design af Jared Flood, som bare laver rigtig flotte ting.









Nærbillede af Koolhaas' mønstret.









Så er det meningen at når jeg er færdig med Koolhaas huen, så strikker jeg resten af garnet op på min halsklud, og så håber jeg på at have en lækkert sæt, det kan næsten ikke gå galt, både garn og mønstre er super.

9 kommentarer:

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

Det er bare et af de fedeste hattemoenstre jeg nogensinde har set. Jeg improviserede og har strikket et par stykker. Jeg havde ikke nogen opskrift, men det gik nu godt nok alligevel. Fedt garn, for oevrigt.

Tina sagde ...

Dejlige ting du er igang med :) Tørklædet har jeg selv kredset om et stykke tid. Så kan være jeg skal igang snart. Nu har jeg endelig fået et krydsnøgleapparat og en garnvinde... så nu er det ikke det der skal bremse mig i at komme i sving ;);)

GitteB sagde ...

Lækre sager! Både garn og opskrift :-). Glæder mig til at se det færdigt.

KH Gitte B

Angelika sagde ...

Flotte moenstre og dejligt garn :-) Jeg elsker halsklude af enhver slags !
Strikkehilsner
Angelika

Jette sagde ...

Hvor er det lækkert garn, og mønsteret er virkelig meget flot. Spændt på at se det færdig...

Tina Olsen sagde ...

hej Tineke..
Tak for din besked på min blog;-))
Og hvor er det bare et smukt tørklæde du har gang i - sikke nogle farver mums siger jeg bare..
go bagjul fra mig også..hilsen en Tina mere!!!hi-hi

Tina Olsen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Mona sagde ...

Meget flot garn dejlige farver..Det bliver et lækkert sæt, glæder mig til at se det færdigt:-)

Karina sagde ...

Lækker-lækker hat og garn. Ser rigtig vamset ud på billedet.
Hilsner fra
Karina