lørdag den 15. december 2007

Fisken blev færdig.....men!

Farven er ikke god. Jeg havde godt nok set den på Håndarbejdsmessen i Fredericia, men under kunstlyset var den gullige farve i den lyse af farverne ikke registreret, for så havde jeg valgt en anden farve, det er sikker og vidst. Jeg synes det gule i denne her farve gør at den ser "beskidt" ud uden at være det, og det er en skam.


Garnet er for øvrigt helt fantastisk. Det er så blødt efter vask, at det ikke er nødvendigt med glycerine i skyllevandet.

Men, nu når jeg ikke blev færdig med min Mystery Stole 3 til min mor, så véd jeg at denne her Fisk er lige noget for hende, både i udformning og farve er det lige hendes smag.

Jeg havde ydermere planlagt at strikke en i-cord til at lukke fisken med, for den sidder jo sådan set forkert om når du har taget den på, med hætten syet sammen som den skal. Min mor dog, hun er virkelig en kreativ sjæl, og hun har masser af lukketøj tingester, så jeg er sikker på, at den klarer hun selv.
Og, så er der den detalje at jeg er bagud med at sende pakker til NL, så denne her skal af sted, på mandag, og så krydser vi fingre for at Post Danmark, Deutsche Post og KPN Post er i deres hurtige leverings humør, deres leveringstider passer aldrig, ved vi af erfaring, også når det ikke er jul.

4 kommentarer:

Laila sagde ...

Ja, det er sjovt med det gule. Jeg opdagede det först efter en 1/3-del.

Knuser

Laila

Anne-Mette sagde ...

Hej Tineke.
Det er et super flot tørklæde og en rigtig sjov ide med de to forskellige ender.
God weekend - I har jo mange herligheder at hygge jer med.
Mange hilsner
Anne-Mette

Tina sagde ...

Det er svært at se det omtalte gule på billederne, for jeg synes den ser ualmindelig smuk ud!!! :):)

Helle from Denmark sagde ...

Hehe......ja, jeg sidder og her og kigger løs.....og tænker, hvor pokker er den gule farve hun blævre løs om. Kan altså ikke ses på billedet!!*GRIN*