lørdag den 29. december 2007

FO jo jo!

















Så kunne jeg blive færdig med noget, og det er dejligt! Både min Short Row rib halsklude og Koolhaas hat er nu færdig. Jeg har dermed også brugt alt garn op fra byttehandlen.
Fakta: Koolhaas er strikket på pind 4,5 (borten) og pind 5 (resten) og der er brugt 60 gram til hætten.

Short row rib halskluden blev strikket på pind 4,5 og er 178 cm lang og 11 cm bred foruden frynserne som jeg gjorde 15 cm lange, og vejer ca. 160 gram.
Jeg er rigtig glad ved sættet, selv om jeg ikke rigtig ved om så'n en hue klæder mig, men omvendt, så holder den ørerne varme, og vinter får vi vel engang?

















9 kommentarer:

GitteB sagde ...

Uh hvor er dine ting flotte! Superflot garn også...ser rigtig mumset ud :-)

KH Gitte B

Gitte/ditogdut sagde ...

Sikke skønne ting du har fået færdig! Jeg gad godt at kunne bruge hat, men synes ikke mit hoved er til det,- så jeg fryser ørene når det er koldt ;-)

Tina sagde ...

Hmm der åd blogger lige min kommentar....

Men jeg skrev at jeg synes det klæder dig godt :) og at jeg synes det er et super lækkert sæt du har strikket :)

Karina sagde ...

Klær dit da fint og sættet er da rigtig lækkert. Så kan vinteren godt komme an!

Jette sagde ...

Det er bare blevet rigtig flot begge ting, er helt vild med det garn du har brugt...

Laila sagde ...

En super sild ser jeg....

Vi sankkes ved i morgen

Laila, nu i staufen, Sydtyskland

Helle from Denmark sagde ...

Ja, der var du "heldig" igen, og fik lavet lidt godt i flotte farver!:-)) Blå klæder dig ihvertfald godt. Siger Mike også til Mike at blåt er god farve til mig.......så er det jo heldig man godt kan lide at strikke med blåt!*GRIN*

Mette H. sagde ...

Det klæder dig så fint. Spring du bare ud i kulden, sådan godt pakket ind.

Tak for din fødselsdagshilsen. Der kommer snart billeder på min blog af Cobbelstone som endelig er færdig. Er lige på arbejde nu, så imorgen måske.

Bodil sagde ...

Både hue og tørklæde er flotte - og klæder dig godt.