mandag den 24. december 2007

Her nydes og frydes....











Så blev det endelig dagen, som vi har ventet på. Børnene er spændte, og glade, men heldigvis går tiden godt endnu med at lege. Min svigermor kommer lidt over middag, så har jeg været krogene igennem, og har fundet nullermand der, hvor jeg ikke regnede med de kunne være, men her er nu simpelthen så pænt!!! Bare vi havde det så'n altid :)

Vi har talt med familien i både Holland og Norge i går, de kommer ikke til Danmark i år. Nej, det kan jo ikke være lige godt hvert år. Sådan er det, det ved vi, men lige når vi når til disse dage, så mærkes det alligevel.
Hovedsagen er at vi alle fejrer jul sammen med nogen vi nyder at være sammen med.

Jeg vil ønske jer allesammen en rigtig glædelig jul, med håbet om I nyder dagene. Det vil vi......

4 kommentarer:

Anne-Mette sagde ...

Kære Tineke.
En glædelig jul til dig og familien. Uhm, vi spiser også kalkun juleaften. Det er bare så lækeert.
Mange julehilsner fra
Anne-Mette

Githa sagde ...

Kære Tineke

En glædelig jul til dig og familien også.
Her er kun Johan og jeg hjemme, men stegen dufter fra ovnen og ris ala'manden står på køl og nydes skal det også uden børn i år. Til næste år er det vores jul :-)

Håber i får en rigtig dejlig aften.

Hilsen Githa

Dorthe sagde ...

Kære Tineke
glædelig jul til dig og din familie. Håber at I får nydt det nullermandsfrie hjem, der varer altid bare så kort.
Kram Dorthe

GitteB sagde ...

Kære Tineke

Glædelig jul til dig og dine også. Håber I får en skøn aften....

KH Gitte B