tirsdag den 4. december 2007

Hvad har disse ting tilfælles, eller

find de 5 ligheder......
1) De er dejlige at strikke
2) Garnet er fantastisk, intet mindre
3) De er ikke færdige

Første her er Den Blå Fisk fra Kastaniestrik, sikke fantastiske ting hun laver, og det er det første af hendes designs jeg strikker men absolut ikke den sidste! Kinajakken som er så hammerflot, jeg har intet billede, men I kan se den "på pindene" hos Dorthe.



Nr. 2 her er Fifi fra Frenchgirlknits.com, det er også min ver. 2.0, dog denne her gang strikker jeg den i originalgarnet, som er Rowan Calmer. Det købte jeg efter at være ledt i fordærv via en Webstrik mail, hvorefter jeg handlede til billige penge her.
3) Den næste er Rune fra Designclub.dk, som jeg strikker i Lang Yarns meget bløde merino. Det er mindstemand Magnus som bliver den glæde modtager, og jeg mangler faktisk kun lige det ene ærme. Nå ja, og så lidt montering, men hvem kigger skæv til det................
Og så er der planlægning. Japan fra Isager er en lækker bog, og der er flere modeller som jeg gerne vil strikke. For dem som kender Parasol ponchoen (ikke at forvirre med modellen Parasol i denne her bog, hvorfor dog ikke finde på et helt nyt navn?) fra Strik for din syge Moster kampagnen, så er dette mønster gentaget i en lækker trøje, som hedder Viften, og jeg vil rigtig gerne lave den i udgaven med ærmer, så det kan ikke vare længe før den hopper på pindene. Meeeen, nu først lige være færdig med ovenstående trio.

2 kommentarer:

Rineke sagde ...

Goh, inderdaad mooi die kastaniestrik-spullen. En het is ook nog dicht bij mij!

Mette H. sagde ...

Ja jeg var også inde på Lailas blog først, og det lød helt klart til at det var dig der hang i bremsen. Men her er beviset jo, du er jo faktisk foran.

Glæder mig til at følge med og fisken bliver bare så flot.