lørdag den 15. december 2007

Nu er det sikker og vidst



























Nu er det snart jul, i går var jeg ved at vælte ud ad bagdøren, da jeg lige var på vej ud af den for at komme til skralderen, så ståede denne kæmpekasse placeret lige der, foran mine fødder. Jeg nåede da heldigvis at bremse. Kassen er fra børnenes Oma, eller min mor. Den ser vildt spændende ud, vejer en del, og vi har allesammen været ved at ryste den lidt, løfte den lidt op, men vi venter, heeelt til juleaften. For vi er slet ikke utålmodigt.......næsten.

Bjarne hjalp for nogle uger siden nogle venner med at brække gulve op, og i går kom de lige pludselige med denne her kæmpekurv. Som udover at indeholde en masse hollandske og belgiske øl, også var fyldt med alskens lækre oste, de kom dog ikke med på billedet, men inde i køleskabet. Så må vi se hvornår vi får "tid" til at fortærre disse herligheder, men mon ikke det går?

1 kommentar:

kludemutter sagde ...

godt den ikke står her ;)
Ser spændene ud begge to, de skal vist nydes.
Flot fisk du har taget af pindene.