tirsdag den 22. januar 2008

And hellooo Silk & Pearl Cami

dog uden silke og perler. Og uden arme, de er i hvert fald ikke lang nok til at tage et ordentligt billede.

Silk & Pearl Cami fra førnævnte bog "Knitting Lingerie Style" har jeg strikket med disse rester blandet med 1 tråd Cotton Viscose. Den er blevet lækker, jeg mangler dog lige at finde ud af hvad jeg gør med skulder stropperne, i bogen har de trukket perler på en snor, men det ved jeg nu ikke rigtigt. Måske skulle jeg hækle en strop i stedet for.......andre forslag er meget velkomne.




6 kommentarer:

Laila sagde ...

Jamen du er da en lækker sild...

Tina sagde ...

Jeg ville nok hækle en sød lille strop :) Den er mægtig flot!

Helle from Denmark sagde ...

En anden gang........tag billedet foran et spejl.....så kan man også se, hvordan du ser ud når du tager billed!*GRIN*

Måske du til perlerne kan bruge teknikken der er brugt til at sætte perler på disse sokker.....har strikket disse sokker, med perler og hele svineriet!:-) Hvis linket ikke dur, så kopier det ind i din browser!:-)

http://www.knitty.com/ISSUEwinter06/PATTrollingthunder.html

Githa sagde ...

Der er godt nok turbo på dig for tiden Tineke :-)

Bare jeg havde lidt mere tid, så kunne jeg følge lidt med jo ;-)

GitteB sagde ...

Flot og lækker - du ser da super ud i den :-)))
KH Gitte B

Bettina sagde ...

1: Har dit kamera ikke en selvudløser-funktion? ;o)

2: Har du ikke en gaaaaammel bh, der alligevel er godt "træt"? Så brug stropperne fra den, så kan du osse justere dem på toppen - der er meget fed! Har selv lige *host* lånt bogen og skal se nærmere på den.