tirsdag den 22. januar 2008

Feberredning...

I dag lige forbi BC Garn i Kolding, for jeg skulle have en anden kontrastfarve end oprindelig tænkt til min Kinajakke. Det fik jeg så fat i, ved kassen går det først op for mig at de ikke tager imod betalingskort, pyha!

Sved på panden, manden hævet ud af bilen, af med kontanterne! Altså, bogstaveligt talt ALT blevet hævet ud af pungen, og der blev vejet nøje af hvor meget garn der kunne fåes, i den batch nr. jeg ville have. Så mønter, knapper og lommeuld blev talt sammen, og det gik....jeg fik 300 gram med, mission accomplished.
Nu er jeg nemlig næsten færdig med de første 38 riller, eller som der står i opskriften: "Du har indtil nu strikket 19.380 masker".
Værsgo og skylle.....

12 kommentarer:

Inger Risengaard sagde ...

Det var da dit held, at du havde en mand du kunne tømme lommerne på, tænk hvis du havde måttet forlade BC uden garn.....
Knus Inger

Tina sagde ...

*fniss* du ku' bare have fået et girokort ;)

GOSH når man siger antal masker, lyder det jo helt vildt ;)

kludemutter sagde ...

Ja, de mænd kan da gøre lidt gavn ind imellem ;O
Kina jakken er bare så flot, den glæder jeg mig til at se.
Knus Yt.

houseofcharlotte sagde ...

jeg har aldrig været hos BC garn - kun købt hos dem over nettet... jeg tror jeg vil spare sammen til en ordenlig gang indkøbstur i den forretning... hilsner fra Ærø

Helle from Denmark sagde ...

Uhada..der har været spænding på!!*GRIN* Det må høre til sjældenheden forretninger ikke tager kort. Dem der ikke har, har da "som regel" en fluesmækker!!:-)

Hmm...strikker du på pind 0,5 og rigtig mange masker....det var da helt vildt det antal masker......er du sikker på der ikke er kommet et 0 for meget på i opskriften!! :-))

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

Du er saft suseme produktiv. Jeg glaeder mig til at se billeder af det faerdige produkt!

Tineke sagde ...

Ja, det var heldig at få min mand med!

Tina: det lyder næsten lidt som noget du har prøvet??

Charlotte: det er en god idé!! Men du siger lige til når du gør det ikke?

Helle: det er faktisk p 3,5mm, men så strikkes for- og bagstykket altså også på samme tid, trods alt.

London-Tina: produktiv, ah, man kan vidst godt snyde med en hurtig sommertop :)

Mette H. sagde ...

Jeg har aldrig penge med. jeg får bare et girokort. eneste undtagelse er deres udsalg. Der forlanger de kontant betaling. Men godt du fik dit garn med hjem.

Githa sagde ...

Det kan altså godt betale sig at "slæbe" dem med i byen somme tider. Også selvom de bliver siddende i bilen :-)

Glæder mig til at se noget af kina på dig Tineke

GitteB sagde ...

Pyh ha :-)
Glæder mig til at se kimono'en.
Har sendt en mail til dig, forresten :-)))

KH Gitte B

Helle sagde ...

Hej Tinneke
DET fordærv skal du ikke være ked af hvis du køber en--Jeg er vildt glad for min taske--Bruger den hele tiden--Der er plads til alt i den.Overvejer faktisk at købe en mere ;-)))
God Weekend til Dig også
Helle

grendesign sagde ...

Hej Tineke,
Jeg har givet dig og din fine blog en award. Se mere på min: http://blog.grendesign.dk/
KH Britt