søndag den 13. januar 2008

Og så er der Fifi ver. 2.0

Last but definitely not least Fifi, som dog ikke har været så længe undervejs, hvornår startede vi Laila? Vi har nemlig strikket den som en mini KAL, hvad bliver mon det næste vi finder på, en HF-along?


Fifi har været færdig lige siden nytårsaften, og jeg har stort set ikke haft andet på siden, nu ja, den er selvfølgelig blevet vasket og sådan, men den sidder altså bare så godt.







Faktaboks: strikket i lidt mere end 4 nøgler Rowan Calmer, købt på udsalg hos Celticove. Garnet er superblødt og lækkert, og er en smule elastisk, så den sidder bare som støbt på kroppen. Mønsteret er strikket oppefra og ned på rundpind 4,5 mm.




Det er min anden Fifi, men bestemt ikke min sidste. Den første strikkede jeg dog i Muskat.

6 kommentarer:

Angelika sagde ...

Dejlig model - og jeg er vild med farven fra nr. 1 !
Strikkehilsner
Angelika

Githa sagde ...

Den er jo lige så flot og lækker som Laila's ;-)

Hilsner Githa

Dorthe sagde ...

Hej Tineke!

hvor er den blevet lækker, man kan næsten mærket det gennem skærmen. Jeg kan godt forstå du bruger den meget. Kram herfra

Vivian sagde ...

Altså! TOP-lækker, jeg må også have mig én!!!

KH VIvian

GitteB sagde ...

Den er da lækker lækker :-). Virkelig flot. Både version 1 og 2 kan jeg lide. Forstår godt, at du nærmest bor i den :-) Måske man skulle.....nåh nej, måske ikke lige NU med 'Arwen' parat-til-start...men engang så da.

KH Gitte B

Merete sagde ...

Det er bare en lækker bluse du der har strikket. Jeg er vild med den bluse, og skal lige finde opskriften.

Merete