søndag den 13. januar 2008

Pas på: UFO udrydning!!

Der er liv her endnu! Jeg har bare haft så travlt med at tømme garnkurven for UFO'er, men det har til gengæld også hjulpet godt, og det gør bare så godt at komme af med de diverse styks dårlig samvittighed.

Den første her er et Spiderman tæppe, et godt eksempel på at jeg hækler før jeg tænker....det er ligesom et stort projekt....men den er færdig nu! Ikke mindst til STOR glæde for mindstemanden Magnus, som ikke gav tæppet synderlig opmærksomhed, indtil lige til sidst, hvor jeg begyndte at hækle "spindelvævet" ovenpå det ellers færdige tæppe, så råbte han lige pludselig "det er jo Spiderman, super seeeeeej", man er vel kender.....

Faktaboks: hæklet på nål 5,0 mm, så det lugter af hurtig projekt, meeeen omgange bliver længere og længere og ........you know
Jeg har brugt 4 nøgler rød , 2 blå og 1,5 sort nøgle Karisma Superwash

3 kommentarer:

Laila sagde ...

Godt gået.
Jeg ve' at det har været nogle rigtigt seje omgange.

Cyberknus.

Laila

enaj sagde ...

Flot flot flot. Jeg har set masser af de tæpper på norske blogs og jeg beundrer dem ligemeget hver gang. Det er jo et kæmpearbejde, så ikke så sært hvis det ender med at blive en UFO.

Merete sagde ...

Det er et flot tæppe. KAn godt forstå at sønnen er vild med det. Men sikke nogle omgange.

Merete