torsdag den 31. januar 2008

Ravelry rules!

Jeg bruger Ravelry meget, mere end jeg havde troet til at starte med, men det mest fantastiske sker jo derinde. Man møder for det første mennesker som man allerede kender fra blogland, webstrik og det rigtige liv.

Man så kan man også bliv overrasket over at få beskeder fra nogle man ikke kender (endnu), som f.eks. bor i det område i Holland som jeg kommer fra, nøøøj, hvor dejligt. Eller få et mail fra en jævnaldrende i Australien, som faktisk har haft læreplads hos en af de lokale optikere her i Vejen, og (rødme) kender en hel del mere til byen end jeg gør....

Og så den inspiration man kan finde derinde, pyha! At kunne sætte fremtidige projekter i køen, det er en dejlig ting. Kender du ikke det, med at have set et flot styks strik, men hvor var det lige jeg fandt det?? Her i køen gemmer man det blot, synes man så senere det ikke er noget alligevel, så yt med det! Synes man det er værd at gå i gang med, så starter man projektet, lægger garnmærket og pindestørrelsen ind, og gemmer igen. Genialt!

Nu kommer Kimberly fra Ravelry til Kolding, nærmere betegnet BC Garn. Det gør hun næste onsdag den 6. februar fra 18 - 21. Det kræver næsten ingen planlægning:
- Købt billet til Bettina (hun tør søreme at køre bil med mig igen) og mig (check)
- Holder biksen lukket herhjemme (check)
- Ældste søn hentes af andre i atletik (check)
- Manden er hjemme til tiden og sørger selv for mad (check....regner jeg med :))
- Dankort er pudset (check)
Så jeg er klar til afgang. Nogen af jer som også kommer??? Glæder mig til at hilse på jer.....

8 kommentarer:

Laila sagde ...

Du skal have kontanter med...de ta'r da ikke Dankort....

Laila

Tina sagde ...

Du kan tro jeg kommer også :) Og jeg glæder mig rigtig meget til at hilse på dig igen!!!!

Tina sagde ...

Hov nej de tager ikke dankort. Men de udskriver gerne et girokort :D

Tineke sagde ...

Nå nej, det var jo det med at de ikke tager Dankort.....mon ikke gode gamledawse jydske dollars kan bruges?

kludemutter sagde ...

Øv, Det kan jeg ikke. For så skal Lars sidde alene på sin føs´dag, og det nænner jeg afligevel ikke.

Jette sagde ...

Står i kø hos Ravely, ved ikke om jeg kan finde ud af det når jeg engang kommer ind, men nu skal det prøves, for kan jo gang på gang se at mange er glade for det. Ville også gerne en tur til Kolding, men det er for langt at køre på en hverdagsaften..God tur og køb nu ikke for meget...:o))

Bettina sagde ...

Ja, jeg kommer da. *fnis*
Aj, jeg glæder mig SÅ meget...har været utroligt meget "på" på det sidste og trænger viiiiiirkelig til noget MIG-tid. :o)

Bodil sagde ...

Jeg er også vildt begejstret for Ravelry. Jeg finder hele tiden nye, lækre ting jeg har lyst til at strikke og det er SÅ inspirerende at "møde" andre strikkere - både velkendte og nye.