fredag den 22. februar 2008

At glæde sig

I morgen tager jeg en tur til Sjælland, nærmere betegnet til Dorthe. Og jeg glæder mig meget til at møde hende. Indtil nu har det været mails og lejlighedsvis chat, og så har vi nu brugt noget tid i den forgangene måned på at fryde, luske planlægge og bestille togbilletten, og ikke mindst glæde os.

Dorthe har nemlig Laila på besøg lige nu. Som lige skulle hjem til DK og vende, og så var det at Dorthe kom i tanke om at det kunne være så hyggeligt at jeg kom og besøgte dem, sådan som surprise visitor.
Hemmeligheden ér sluppet ud, men det gør ikke spor.

For nøj, hvor jeg glæder mig til en dag i godt selskab, og ikke mindst strik, så DSB, jeg ADVARER jer!!! Der skal være nixen bixen med lukkede togstrækninger, forsinkelsen eller noget i den art, for her kommer jeg.............a woman with a mission, yeah!

God weekend derude, hold på hat og briller....

9 kommentarer:

Louise sagde ...

Nej hvor hyggeligt Tineke.
I må bare ha en rigtig dejlig dag.

Kh Louise

Merete sagde ...

Det lyder til at blive en hyggelig dag. Glæder mig til at hører, hvordan det er gået.

Merete

kludemutter sagde ...

Det lydder bare hyggeligt.
Bliver spændene at møde nye strikke kvinder. Kan du have en rigtig god tur.

Dorthe sagde ...

God tur Tineke, er slet ikke misundelig ;-) ;-) ;-)
Knus fra
Dorthe

Dorthe sagde ...

Hej Tineke!

tusinde tak for en rigtig dejlig dag, jeg fik vist ikke sagt ordentlig tak for de fine gaver. håber at togturen hjem gik nemt og at du må sove godt uden for mange vilde strikkedrømme.
Krma herfra. Dorthe

Dorthe sagde ...

Hej Tineke!

tusinde tak for en rigtig dejlig dag, jeg fik vist ikke sagt ordentlig tak for de fine gaver. håber at togturen hjem gik nemt og at du må sove godt uden for mange vilde strikkedrømme.
Krma herfra. Dorthe

Laila sagde ...

Hej søde Tineke

Det var bare super duper dejligt at se dig igen. Det kan jeg leve højt på længe.

Det var en rigtig dejlig dag, og dem skal vi have mange flere...fordi vi fortjener dem...

Knuser

Laila

Bettina sagde ...

Så var den stor dag her endelig! :o) Godt! Det var dog lidt ærgerligt, at låget blev lettet, kunne godt li' jeres "set-up". *g*

Laila sagde ...

Sä er der lige en kommentar herfra det sydlige alpeland:

Nu er jeg hjemme pä min pind, og nyder lige en tur rund i blogland...og et lille kig ind hos min dejlige veninde Tineke.

Jeg kan vist ikke sige for meget hvormeget jeg nød dit besøg.
Og Dorthe kunne ikke göre for det, hvad hjertet er fuldt af, løber munden over med...er det ikke sädan man siger?

Endnu et stort kram herfra.

Laila