torsdag den 7. februar 2008

Det var da hyggeligt!

At hilse på alle jer, både dem som jeg har hilst på før, dem som jeg har skrevet med, og dem som jeg læser blogs hos.

I går aftes blev tilbragt i godt selskab hos BC Garn. Det var Kimberley, som er meget aktiv på Ravelry, som vil dele sine erfaringer med os.

Det var ganske smittende at se hendes begejstring for at ville fortælle om både Ravelry, strik og møder med strikke artsfæller i det hele taget. Således blev hendes indlæg også en sammenblanding af disse ting.

Det var et hyggeligt arrangement.

Efterfølgende var der - naturligvis - mulighed for at gramse garn. Selv om SilkWool var svært at få øje på i halvmørket (de vil nok have det for sig selv, vil de...) fik jeg fat i nogle lækre bundter.

Mon BC Garn har lyst til at lægge hus til en strikkecafé hver måned / anden måned?? Jeg synes det ville være en god idé, bare de tænder for varmen :)

8 kommentarer:

Tina sagde ...

Tak for sidst :):) Det var nemlig rigtigt hyggeligt!
Strikkecafe hos Garn.dk lyder som en kanon ide! Vi er jo tæt på varerne så ;)

kludemutter sagde ...

Sikke noget lækkert garn du har købt. Ja, det ville være godt med strik-in hos B.c. garn.
Er det blødt eller kras ??

Tineke sagde ...

Hej Tina, SELV tak, det var da nok hyggeligt!

Hej Yt, det er faktisk forbavsende blødt for 52% silke at være, og indfarvningerne er fantastiske.
Det er en skam at det udgår.

Julia Zahle sagde ...

I lige måde, Tineke!!! Jeg havde også en dejlg aften!!

HANNE sagde ...

Tak i lige måde...og tænd lige for varmen BC :)

Louise sagde ...

Så ku det være man sku overveje en tur til Kolding:-)

Hvordan går det med rillerne Tineke?
Knus

Jette sagde ...

Det ville jo nok være lidt farligt med en strikkecafe lige der mellem alt det dejlige garn, vi ville jo ikke få strikket ret meget når vi skulle gå og gramse på alt det lækre garn....

Susanne sagde ...

Selv tak for en hyggelig aften - dejligt at få en stemme på bloggen :o)
Kh
Susanne