søndag den 10. februar 2008

Er I nu virkelig sikre...




...at I tager af sted UDEN mig?? Hvad bilder I jer dog ind?

Og hvad nu hvis jeg gør så'n, hjælper det? Neeej!!

Bilen ér pakket, strik er fordelt over forskellige steder i bilen, så manden ikke opdager mængden, nå ja ok, der er altså plads til ungerne også, så helt galt er det hellere ikke.

Ved siden af mine fødder i bilen står der garn, opskrift og pinde klar til en Rib Warmer (eller Rorschach) fra Elizabeth Zimmermann, der står altså bilstrik skrevet på den, så jeg har ikke tid til at køre noget af turen.

Og Chili skal også på ferie, og vi ved allerede nu han får det lige så godt som os: dejlig forkælet og lidt på sidebenene....

6 kommentarer:

Tina sagde ...

Kan i nu have en rigtig dejlig ferie :):) Klem herfra!

Gitte/ditogdut sagde ...

Kan I ha en igtig skøn ferie! Pas på jer selv :-)
Glæder mig til at høre mere om ferien..
Krammer fra Gitte

Louise sagde ...

Kære Tineke
Jeg håber i får en rigtig dejlig ferie.

Knus Louise

Lise-e sagde ...

Ja, de kan gøre sig til hunde. God ferie for jer alle.

Tina Olsen sagde ...

Hej Tineke..
Håber i havde en dejlig tur..
Sikke skønne billeder af din Chili,hvor er han bare lækker.
Og din Kinajakke er da et hit, meget fot syntes jeg - godt gået;-))Knuser til dig

Lise sagde ...

Pludselig forstår man hvorfra udtrykket "hundeøjne" stammer.

Superflot Kinajakke, må vi se den på?